Fashion is exciting, its new. And most of all it's different.
But some things just don't make sense...like...
1. Not being able to buy Miu Miu's shoe of the season anywhere, in any of the prints, in the clog or the Mary Jane style.
2. That a teenage blogger gets to be sit front row at fashion shows (yes, we are talking about you Tavi).
3. That the latest Louis Vuitton campaign features three past their sell by date footballers. No fashion, just footballers.
4. Why wearing your hair in a top knot like you are 5 years old again is cool.
5. That Selfridges have only just opened their online store, 101 years after actually opening.
6. Why celebrities think its okay to give their children stupid names. Apple, Bluebell, Sunday, Suri? is there a need?.
7. That Gwyneth Paltrow hides the worlds best legs unless its the premiere of her new film ¨Iron man 2¨.
8. Why the most watched video's on youtube are on complete nobodies.
9. That regardless of how ridiculous the trend, if it's in the new Sex and City movie women will buy it.
La moda es apasionante, nueva. Pero sobre todo la moda es diferente.
Pero hay algunas cosas que no tienen sentido.
Como por ejemplo...
1. No ser capaz de comprarme unos zapatos Miu Miu de esta temporada en ningún sitio, los zuecos con dibujos del estilo Mary Jane. Simplemente no lo encuentro!.
2. Que una niña blogger de 15 años consiga sentarse en primera fila en los desfiles de moda (sí, estamos hablando de ti Tavi).
3. Por qué la última campaña de Louis Vuitton se trata de tres futbolistas conocidos. No hay moda, ¿solo tres futbolistas?
4. Por qué llevar el pelo en coleta alta como si estuvieras 5 años de repente es cool.
5. Selfridges en Londres acaba de abrir su tienda online, ¿después de 101 años la tienda abierta?
6. Por qué las celebrities les dan a sus hijos nombres tan tontos. Apple, Bluebell, Domingo, Suri? ¿es necesario?
7. Que Gwyneth Paltrow esconda los mejores piernas del mundo hasta el estreno de la pelicula Ïron man 2¨.
8. Por qué los videos más vistados de YouTube son de gente desconocida.
9. Por qué a pesar de lo ridículo de la tendencia, si sale en Sex and The city, probablemente toda la ciudad lo comprará.
Me pregunto por qué.